Geree.hu - A motorok világa

(Majdnem) minden, amit a motorokról tudni szerettél volna...
www.geree.hu
 GyIK •  Keresés •  Regisztráció •  Belépés 
Pontos idő: 2021.08.03. 03:03

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 404 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 37, 38, 39, 40, 41
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Gyújtástopik
HozzászólásElküldve: 2016.07.10. 19:57 
Offline

Csatlakozott: 2014.12.14. 20:55
Hozzászólások: 49
Sziasztok. Elég régen jártam erre felé. Mindenkinek kellemes nyarat....
Végetért egy pár korszak az autóm életében, végre eljutottam oda hogy élveztem a teljesítményt. sajnos (önhibámon kívűl) totálkárra törtem a kocsit...Nézzük a pozitív oldalát mivel már 3.0v6 volt így a mostani utód "tisztább" 2.5v6 helyén a 3.0v6 jelenleg Hűtési problémával küzdök de össze függhet a gyújtással?!?
25°-ig nagyjából azt mondom minden rendben. klímával autó pályán is kb 95fokos a víz. elég régóta küzdök ezzel így már minden alapvető dolgot megcsináltam, kimostam a rendszert, kapott egy új bontott hűtőt nem lett jó napokig mostam trisós ecetes vízzel jött a kosz belőle rendesen, kapott új vízpumpát vadi új hűtőt. termosztát kivan véve jelenleg a víz is mostmár tiszta a kiegy. tartályban, klíma hűtő kitisztítva ha egy helyben áll az autó napon pl ma 30-35fokban és megy a klíma 103-105 közt mozog a víz (kb 1,5 órát járattam) a motortérben iszonyat meleg volt beszívott levegő hömérségletre 83fokot írt. kinyitottam a motorháztetőt egyből elindult vissza a víz 98-100fokra. Klíma nélkül,zár motor térrel. felmegy 105re kapcsol a hűtő 2es fokozat vissza hűl 96-98fokig. de menet közben drasztikusan melegszik. klímát nem lehet használni mert felforrna a víz klíma nélkül is ha tartóssan 130al megyek eléri a 105-108fokot.Beszívott levegő hömérséglete 37fok szóval a motorér menet közben kiszellőzik.ha ilyen 15fokvan mint pl csütörtök éjjel akkor pályán menet közben 80-85fokos a víz termosztát nélkül. És nem hengerfejes az autó, már 3szor megnéztem co vizgyáloval a hűtővízből kiléő levegőt. illetve kb 1500km van benne az új hűtő óta víz nem fogyott semmi és még padon fel is lett programozva. Programozás közben nézegettük a motorok előgyújtását ezért is jutott eszembe ez a dolog.
Gyári program aminek a teljes terheléses táblája módosítva lett az a 2.5v6 ez a motor 2.5v6 és 3.0v6 több más tipusban is megvan maga a motor ugyan az csak más kiszolgáló egyságekkel van szerelve. régi calibra 2.5 v6ban pl padlógázon felül 25fok körüli előgyújtással megy. omega 2.5v6 18-20fok. omega 3.0 v6 15fok sintra 3.0v6 is ilyen 10fok körül. azthiszem ennek a legkisebb az előgyújtása. ami viszont meglepő nálam a gyári 2.5 program 25fok körül megy viszont volt i500 szintén 2.5v6 gyári irmscher tuning 170 helyett 196le és másmilyen a vezérműtengely benne de csak kipufogó oldalon, annak a programja már csak 20fokon megy.és volt egy 30 darabos i30séria ugyan ez a 3.0 v6annak is megvan a programja, sajnos az én ecumra nem lehet feltölteni az is gyári irmscher program és az is nagyon kis előgyújtással megy nem akarok hülyeséget írni de 15fok alatt van az tuti. ezek mind mind a padlógázos táblából lettek kiolvasva de így akár a részterheléses táblában is lehet ekkora eltérés? és régi nagy polskiból kiindulva ha rosszúl volt a gyújtás beállítva melegedett. ez előfordúlhat egy ilyen modenr motornál is?!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gyújtástopik
HozzászólásElküldve: 2016.07.10. 22:05 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.21. 21:38
Hozzászólások: 903
Tartózkodási hely: B-A-Z
Szerintem nem 100-as, vagy dög az EGR-ed.

Egyébként igen, az előgyújtás és a motor hőtermelése között van összefüggés.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gyújtástopik
HozzászólásElküldve: 2016.07.11. 09:38 
Offline

Csatlakozott: 2014.12.14. 20:55
Hozzászólások: 49
becseit írta:
Szerintem nem 100-as, vagy dög az EGR-ed.

Egyébként igen, az előgyújtás és a motor hőtermelése között van összefüggés.


EGR, másodlagos levegő kivan iktatva, olyan kipufogó csonk van rajta amiben gyárilag nem is voltak ezek. kipufogó is nyitottabb a gyárinál tehát azsem gátolja a meleget.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gyújtástopik
HozzászólásElküldve: 2016.07.14. 19:42 
Offline

Csatlakozott: 2014.12.14. 20:55
Hozzászólások: 49
Előgyújtás vissza véve semmi változás. Le írom a hűtős topikba hátha valakinek van valami ötlete. Mielött 0ra szedem a kocsit.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 404 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 37, 38, 39, 40, 41

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség