Geree.hu - A motorok világa

(Majdnem) minden, amit a motorokról tudni szerettél volna...
www.geree.hu
 GyIK •  Keresés •  Regisztráció •  Belépés 
Pontos idő: 2018.12.13. 20:48

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Mk3 ford escort 55 lóerőtől napjainkig!:D
HozzászólásElküldve: 2016.01.17. 15:52 
Offline

Csatlakozott: 2016.01.17. 15:14
Hozzászólások: 1
Cvh motorokkal kapcsolatos speciális kérdések!?
Hónapok óta olvasgatom ezt a fórumot és a cvh motorokkal kapcsolatos írásokat,tapasztalatokat!Kiragadnék egy számomra érdekes tényt,ami egy kicsit fejben tovább fejlődött kérdésekké!(mk3 escort) 1.3 cvh azonos mint az 1.6 -os cvh csupán a lökethossz a különbség nagy körvonalakban.A teljesítmény adatokat szerintem mindenki ismeri! Sz..os 9 lóerő a különbség az 1.3 és az 1.6 között!(1983 as escort)A kérdésem itt realizálódna: Mit lehet kihozni egy gyárilag 1.3 as motorból ha mondjuk a gyári egytorkú karburátort lecserélnénk fiesta/escort xr2/3 as dupla torkúra? Az hogy dupla torkú karburátor fórumokról és személyes beszélgetésekből tudom hogy nem feltétlenül jelent többlet fogyasztást! (peogeot 205 egytorkú 60 le,kéttorkú 75 és azonos a fogyasztás,gyári adat) Szóval: Gyárihoz közeli állapotú 1.3 as cvh escort motor(69 le) xr2 es gyári karburátorral megfelelően beállítva,mire lehet képes? Esetleg valakinek van ilyen jellegű tapasztalata?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Mk3 ford escort 55 lóerőtől napjainkig!:D
HozzászólásElküldve: 2016.01.18. 20:01 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.07. 14:21
Hozzászólások: 2852
Tartózkodási hely: Budapest
Fordmanfun írta:
Cvh motorokkal kapcsolatos speciális kérdések!?
Hónapok óta olvasgatom ezt a fórumot és a cvh motorokkal kapcsolatos írásokat,tapasztalatokat!Kiragadnék egy számomra érdekes tényt,ami egy kicsit fejben tovább fejlődött kérdésekké!(mk3 escort) 1.3 cvh azonos mint az 1.6 -os cvh csupán a lökethossz a különbség nagy körvonalakban.A teljesítmény adatokat szerintem mindenki ismeri! Sz..os 9 lóerő a különbség az 1.3 és az 1.6 között!(1983 as escort)A kérdésem itt realizálódna: Mit lehet kihozni egy gyárilag 1.3 as motorból ha mondjuk a gyári egytorkú karburátort lecserélnénk fiesta/escort xr2/3 as dupla torkúra? Az hogy dupla torkú karburátor fórumokról és személyes beszélgetésekből tudom hogy nem feltétlenül jelent többlet fogyasztást! (peogeot 205 egytorkú 60 le,kéttorkú 75 és azonos a fogyasztás,gyári adat) Szóval: Gyárihoz közeli állapotú 1.3 as cvh escort motor(69 le) xr2 es gyári karburátorral megfelelően beállítva,mire lehet képes? Esetleg valakinek van ilyen jellegű tapasztalata?

Szia,

Az a 9 lóerő inkább 14 lesz. De tény, hogy mindkettőben jóval több potenciál
van. A legerősebb 1.6-os az RS1600i volt, K-Jetronik-kal, 115 lóerővel. A
legerősebb karburátoros pedig 96 lóerő. Viszont megjegyezném, hogy az
1.6-osnak nagyobbak a csatornái, a 96 lovasnak pedig más a vezérműtengelye,
illetve a leömlőkben és a kipufogókban is van különbség.

De ha egy sima aránypárt állítunk, akkor ha a 96 lovas 1.6-oshoz próbáljuk
arányítani az 1.3-ast, akkor az 78 lóerőt jelent.

_________________
– Geree –
Old School Fords Never Die!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség