Geree.hu - A motorok világa

(Majdnem) minden, amit a motorokról tudni szerettél volna...
www.geree.hu
 GyIK •  Keresés •  Regisztráció •  Belépés 
Pontos idő: 2019.10.15. 06:57

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 54 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Bringa-topik
HozzászólásElküldve: 2014.11.25. 17:52 
Offline

Csatlakozott: 2014.08.15. 06:08
Hozzászólások: 25
Én alapból az ilyen típusú villanybringa létjogosultságát kérdőjelezem meg. Ez egy sporteszköz. Aki pedig kerékpárral sportol, az pont azért teszi, mert szereti tekerni, ez a lényege. Ezen felül fontos számára a mozgatott tömeg. Aki pedig nem szeret tekerni, annak ott az enduro, cross motor.
Minden tiszteletem a fejlesztőké, de szerintem az elektromos kerékpár kizárólag közlekedésre való.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bringa-topik
HozzászólásElküldve: 2014.11.25. 20:13 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.21. 20:38
Hozzászólások: 902
Tartózkodási hely: B-A-Z
Mókázni biztosan jó, gyengébb fizikumú/testalkatú emberek is élvezhetik egy hosszabb terepen vezető kerékpárút élményeit, extrém sportolók még extrémebb marhaságokat tudnak vele csinálni, stb., stb., de szerintem azok, akik a kerékpározást mint sportot űzik, vagy amatőr szinten kihívást* jelent számukra a kerékpározás, nem fognak ilyen kerékpárra ülni. Attól tartok, úri huncutság marad ez még egy darabig...

*Pl.: http://www.teljesitmenyturazoktarsasaga.hu/tura?id=2927 (itt, a 80-as messze a legkeményebb)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bringa-topik
HozzászólásElküldve: 2014.11.25. 22:04 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.04. 21:08
Hozzászólások: 577
Tisztán szakmai szemmel. Ez egy rohadt módon elfuserált ,szerkezet használati értéke egyenlő a villa nyírógéppel! Rövid geo emelt monoblokk, 180 körüli rúgó út egy 16 kg körüli freeride bringát sejtet. Downhillra meg rövid és kicsi bár hazai és Szlovák pályákon is nyomatják "kisbiciklivel" Erre ráakasztunk még húsz kilót borítva mindent. Ezeket a gépeket teherautó viszi fel és a hajtás is a sík részek áthidalására szolgál. nem is értem a motivációt. Ha el kell rúgni magadtól akkor meg egy dög nehéz vackot lökdösöl (és itt nincs motor ami kihúz a szarból). Érdekesnek érdekes az F1 is komoly lenne vászon tetővel, de majd ha a Redbull Rampagén ezt látom akkor OK.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bringa-topik
HozzászólásElküldve: 2014.11.26. 10:54 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.07. 14:21
Hozzászólások: 2880
Tartózkodási hely: Budapest
Bennem is az a kérdés merült fel, hogy ezt hol tervezték használni? Ki számára tervezték?

Szóval az én bajom igazából a következő vele:
- Ergonómia. Ránézésre is borzasztó. Rövid a tengelytáv, ellenben magas a bringa.
Magasan van a középcsapágy, ergo leszállni is csak "eldőléssel" lehet. Ha váratlanul
kell megállni, garantált az esés. Ezen kívül nem láttam opciót arra, hogy a vevő 150
vagy 200 cm magas, és ahhoz megfelelő méretű lenne a váz.

- Minden drága dolgot beletettek, mint pl. titán lánckerekek, de mivel maga a motorban
lévő vas és persze az akku helyből plusz 20kg-ot nyom a latba egy hagyományos bringával
szemben, így nem teljesen értem az amúgy is jelentéktelen tömegű alkatrészek méregdrága
anyagból való elkészítését.

- Nem értem a célt sem, amit ezzel a bringával lehet megoldani.
Aki tekerni akar, az bringára ül. Aki túrázni akar, annak a 80km-es hatótáv elég karcsú.
Ha pedig egy 40kg-os terhet kell pluszban tekerni, az gyorsan beborítja a bringát az árokba! :lol:
Aki crosscountry-zni akar, annak ez a fajta, magas, a full suspension felépítés hátrány.
Aki DH-zni akar, annak a +40kg hátrány. Plusz a korábban említett, magas és rövid felépítés
Aki városban akar vele közelkedni, arra kissé drága "huncutság". Ráadásul az az üzletember,
aki meg tudja venni, nem fog öltönyben felülni ilyenre. Nem is tudna, mert szétreped a gatyája. :lol:
Tehát jelenleg egyetlen funkciót látok, amire alkalmas. Úri negyedben néha tenni vele egy
kört, mutogatni a presztizst. Ellenben minden másra, amire egy bringát eddig használtak,
véleményem szerint alkalmatlan.

- Ár. 7MFt. Ennyiből egy átlagember már lakás vesz. Jómódúbbak egy erős középkategóriás
autót. Ha pedig a kényelem, praktikusság és szabadság kell, akkor már kurva jó motort is
lehet kapni ennyi pénzért. Kettőt. De hogy egy drótszamarat vegyen az ember ennyiért,
ami igazából semmire sem jó...?!? (legalábbis még nem látom, hogy mire)

Műszaki részleteket illetően is mesélt egy pár dolgot a kollégám, de mivel nem láttam a
bringát, valamit nem akarok hitelt sem rontani, így ebben me folynék bele. Van szerintem
enélkül is elég gondjuk a tulajoknak az eladásokkal... :roll:

_________________
– Geree –
Old School Fords Never Die!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 54 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség