Geree.hu - A motorok világa

(Majdnem) minden, amit a motorokról tudni szerettél volna...
www.geree.hu
 GyIK •  Keresés •  Regisztráció •  Belépés 
Pontos idő: 2019.10.15. 07:24

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 20 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: F.Zsolti
HozzászólásElküldve: 2015.01.10. 18:12 
Offline

Csatlakozott: 2015.01.10. 17:40
Hozzászólások: 9
Sziasztok!
Zsolti vagyok, Sopron környékéről.
Szeretem a karburátoros autókat és a mechanikus dolgokat. Lehet emiatt az új autókkal valahogy nem vagyok kibékülve (nem szeretem ha helyettem cselekszik a "computer"...). Nem vagyok autószerelő, tehát csak annyit tudok, amennyit láttam, hallottam, olvastam és tapasztaltam.
Első autóm egy 1983-as Audi 80(B2) 1.8 volt, nagyon szerettem sosem hagyott cserben és jól ment. Igazából akkor kezdtem megszeretni a "karbit" :) Utána jött az 5 henger őrület, de közbe ragaszkodtam a karburátoros autóhoz és így lett egy 1982-es Audi Coupe 1.9 GT, amit felújítgatok. Éppen a karburátornál tartok (Pierburg) és így kerültem ide, erre az oldalra...


Csatolmányok:
Magyarázat: Egy kép róla...
Kép0751.jpg
Kép0751.jpg [ 153.75 KiB | Megtekintve 3271 alkalommal. ]
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: F.Zsolti
HozzászólásElküldve: 2015.01.10. 18:47 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.31. 02:38
Hozzászólások: 14
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Helló!

A karburátor témában jó helyen jársz ;)
Nagyon szép állapotú az Audi. A karosszériát is te csinálod?
Sok sok évvel ezelőtt csodáltam ezeket a gépeket, már akkor is ritkaságnak számított mifelénk, és a tiédnél rosszabb állapotú. Sajnos egy konntár többet tesz mint egymillió km :cry: Emlékkek....
Üdvözlünk itt.

_________________
Tomi
" Tűz ki egy célt magadelé és érd el azt mindenáron!"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: F.Zsolti
HozzászólásElküldve: 2015.01.10. 19:00 
Offline

Csatlakozott: 2015.01.10. 17:40
Hozzászólások: 9
Köszi :)
Hát sajnos képen jobban néz ki mint élőben...
Bár nagyon rossz állapotban vettem évekkel ez előtt.
2-3 éve csináltuk apámmal a fényezést, de mivel nem ez a szakmánk, nem is sikerült úgy ahogy terveztem :-/
De nem panaszkodhatom, egyenlőre kisebb felületi rozsdák jönnek elő itt-ott, amit majd javítani tervezek.
Viszont belül a műszerfal és kárpitok siralmasan néznek ki (ehhez még gyüjtögetek, bár a jelenlegi hobbim mellett nem lesz egyszerű). :(
De nem adom fel, szeretem, még ha az elmúlt évek alatt egyszer sem tudtam kipróbálni, mit is tud az 5 henger...
Viszont mivel ritkaság, nehéz találni hozzá dolgokat. Mint most pl. karbi felújító készletet keresek, vagy valakit aki felújítja...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: F.Zsolti
HozzászólásElküldve: 2015.01.11. 12:35 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.07. 14:21
Hozzászólások: 2880
Tartózkodási hely: Budapest
Ejj, de szép autó! :D

Ha már Audi, akkor egy ilyen az, amit szívesen bevállalnék!
Üdv itt!

Karbi-kérdésben pedig, ezen nem múlhat, csak találunk rá valami megoldást! ;)

_________________
– Geree –
Old School Fords Never Die!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: F.Zsolti
HozzászólásElküldve: 2015.01.11. 16:12 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.21. 20:38
Hozzászólások: 902
Tartózkodási hely: B-A-Z
WN / 2B5 (/ VW,2V) ? (82/8-tól módosítva a karbi)

Minden szakirodalom meg van hozzá.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: F.Zsolti
HozzászólásElküldve: 2015.01.12. 08:52 
Offline

Csatlakozott: 2012.07.26. 20:27
Hozzászólások: 617
Hello itt!
Szíp a vas.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: F.Zsolti
HozzászólásElküldve: 2015.01.12. 15:05 
Offline

Csatlakozott: 2015.01.10. 17:40
Hozzászólások: 9
Köszönöm :)
Igen WN motorkód, és Pierburg 2B5 a karbi.
Az a szakirodalom érdekelne :P
E-mail-ben vagy valahogy eltudnád küldeni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: F.Zsolti
HozzászólásElküldve: 2015.01.12. 16:16 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.04. 21:08
Hozzászólások: 577
Ha nincs szándékodban egy teljesen gyári (eredeti) autót építeni, akkor én utána néznék mivel helyettesítik ott nyugaton és milyen adapter van hozzá. Nem bonyolult szerkezet ,de van használhatóbb hangolhatóbb és egyszerűbb mechanikus torok nyitással.
https://www.youtube.com/watch?v=ovxJjyq37FY csak 1 példa ;)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: F.Zsolti
HozzászólásElküldve: 2015.01.12. 18:48 
Offline

Csatlakozott: 2015.01.10. 17:40
Hozzászólások: 9
Érdekelne más karbi is, de verseny karbit nem szívesen tennék rá, annyira nem akarom megnövelni a fogyasztást.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: F.Zsolti
HozzászólásElküldve: 2015.01.12. 22:27 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.04. 21:08
Hozzászólások: 577
Nincs verseny karbi :D csak verseny célra átalakított. Ez egy széria utcai karburator.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 20 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség