Geree.hu - A motorok világa
http://www.geree.hu/forum/

Billzzz
http://www.geree.hu/forum/viewtopic.php?f=24&t=244
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Billx [ 2014.11.28. 23:28 ]
Hozzászólás témája:  Billzzz

Sziasztok!

Köszönöm a lehetőséget, hogy részt vehetek a fórumon. És persze nagyon köszönöm Geree-nek az oldalt, nagyon sok érdekesség található itt és jól is használható. :)

Bár már 2010 óta ismerem az oldalt és 2012 óta regisztrálva is vagyok, a fórumot nem nagyon használtam, csak mindig vártam az újabb cikkeket a főoldalon.
Viszont mivel megtaláltam ezt a részét a fórumnak, így bemutatkoznék én is.

1984-ben születtem. Kiskorom óta szerettem mindent szerelgetni, de az autókra voltam leginkább kihegyezve.
Pár évesen pedálos Moszkviccsal kezdtem a pályafutásom, a sok megtett kilométer miatt azt is kellett néha szerelgetni (kormány eltört, újra kellett fényezni :) )

Jellemző, hogy tizenévesen mindig azt vártam, hogy 16,5 éves legyek és letehessem a B kategóriás jogosítványt. Valahogy a motorozásra nem is gondoltam, pedig gyerekként, serdülőként a bicikli volt a legjobb társam a közlekedésben. Ekkor nagybátyám megkérdezte, hogy 14 éves leteszem e az smkp jogsit. Amint rájöttem, hogy már 14 évesen motorizált lehetek elkezdtem erre készülni. Minden vizsgám elsőre meglett, szerencsém volt hiszen még a régi módszer szerint a PATI autós iskolában tanulhattam, Benyják Norbertől, aki sokak által az egyik legjobb motor oktató (tán a mai napig?).
A vizsga után egy S51-es enduro motorral léptem be a motorizáció és a "komoly" szerelések kapuján.
Persze 3 évre rá B kategóriás jogosítványt is letettem és egy 2T Wartburg lett az első autóm, mert nagyon olcsó volt. Persze rossz is, így volt mit szerelnem rajta. :)
Gimnázium után egyetemre mentem ahol gépjármű elektronikai villamosmérnökként végeztem. Szakdolgozatom témája az kipufogó gázok emissziócsökkentése volt.
Azóta a Boschnál, BMW Wallis-nál is dolgoztam. Jelenleg sajnos nem járműipari, hanem elektronikai cégnél vagyok, de ez a közeljövőben ha minden jól megy változik és újra a járműiparban tevékenykedhetek. :)

Teljes mértékben német autó b*zi vagyok. (jó, tudom, ez már uncsi... :( )
Az Audi a kedvenc márkám és perverz vonzalmam van a KE-Jetronikok iránt és/illetve a VEMS iránt.
Másik száll pedig még a gyerekkoromból maradt (szüleimnek Wartburgjuk volt, első autóm Wartburg volt, első motorom Simson volt), így van egy 2T Wartburgom modernizálva. És van 3 Simsonom is.
Természetesen bármilyen élvezetesen vezethető autót szívesen vezetek. Illetve bármilyen autót szívesen szerelek. Bár amihez nincs felszerelésem, azt vagy nem szoktam vállalni, vagy mérlegelés alapján bevállalom és megveszem hozzá a szükséges szerszámot/műszert, hiszen az sosem árt, ha gyarapodik az apparátus.

Szakmailag szeretem megérteni az újabbnál újabb rendszereket, viszont magánhasználatban azt szeretem, ha mindent rám bíznak és nincs semmi automatizálva, így szeretem a karburátoros, szívatós autókat (is).

Hát talán ennyit rólam. Elnézést, ha esetleg túl hosszú lett.

Pár kép a járgányokról:
1989-es Simson S51/E (tuning): http://billz.hostei.com/Simson/DSC_7825.jpg
1990-es Simson S51/E (gyári): http://billz.hostei.com/Simson/S51E.jpg
1988-as Wartburg (modernizálva): http://img.carstyling.hu/usercars/00/07 ... 005211.jpg
Audik: http://www.carstyling.hu/pic/usercar/car_39503.jpg

Szerző:  Geree [ 2014.11.29. 10:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: Billzzz

Szia,

Akkor üdvözöllek az aktív tagok táborában! :)

Én meg amúgy is azt vallom, hogy "ki az öreg járműveket szereti, rossz ember nem lehet..." 8-)

Aki pedig nem rest orvoslás célzattal hozzájuk is nyúlni, az pedig külön plusz pontot érdemel. :)

A K-Jet befecskendezőcsaláddal majd Becseit-tel fogsz tudni eszmét cserélni. Az pedig
szintén külön előny, hogy a KE-Jet-tel is foglalkozol. Elég beteges állatfajta, sok probléma
merül fel vele rendszeresen.

Ja, és nehogy elfelejtsem, szépek a járgányaid! ;)

Szerző:  Billx [ 2014.11.29. 12:18 ]
Hozzászólás témája:  Re: Billzzz

Geree írta:
Szia,

Akkor üdvözöllek az aktív tagok táborában! :)

Én meg amúgy is azt vallom, hogy "ki az öreg járműveket szereti, rossz ember nem lehet..." 8-)

Aki pedig nem rest orvoslás célzattal hozzájuk is nyúlni, az pedig külön plusz pontot érdemel. :)

A K-Jet befecskendezőcsaláddal majd Becseit-tel fogsz tudni eszmét cserélni. Az pedig
szintén külön előny, hogy a KE-Jet-tel is foglalkozol. Elég beteges állatfajta, sok probléma
merül fel vele rendszeresen.

Ja, és nehogy elfelejtsem, szépek a járgányaid! ;)


Szia!

Köszönöm!

Becseit-el már megtaláltuk egymást! :) Hol máshol, mint a K-KE-K_lambda topikban. :)

Köszönöm dicséretedet. Szeretem a járgányokat gyárias külsővel megtartani, és csak műszakilag modernizálni. Az egyik Simson és a Wartburg is így járt. Azóta sokkal erősebbek és kevesebbet is fogyasztanak, ráadásul a karbantartási idő is lecsökkent, a megbízhatóságuk meg nőtt.

Írtam már a topikban, hogy nem olyan vészes azért a KE rendszer sem. Leginkább a potméterével van szívás ha kikopik. Van ugyan új, de horror áron. De szerencsére nagyon sok autó használta ezt a rendszert, így ma még lehet hozzá bontottan nem túl drágán találni megfelelő állapotban lévőt.

Szerző:  Billx [ 2015.03.13. 20:37 ]
Hozzászólás témája:  Re: Billzzz

Bár az Audi most felújítás és tuning alatt van, de akit érdekel a 2T Wartburg váltókiosztása, illetve, hogy milyen egy olyan embernek vezetni aki sosem vezetett még Wartburgot, akkor itt van rá lehetőség:
Bemutató: http://www.youtube.com/watch?v=X46BvsbpMzQ
Műsor: http://auto.indavideo.hu/video/Zoldi

Oldal: 1 / 1 Időzóna: UTC + 1 óra
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/