Geree.hu - A motorok világa

(Majdnem) minden, amit a motorokról tudni szerettél volna...
www.geree.hu
 GyIK •  Keresés •  Regisztráció •  Belépés 
Pontos idő: 2020.10.24. 04:31

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 235 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 24  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Bogyesz
HozzászólásElküldve: 2014.09.25. 13:42 
Offline

Csatlakozott: 2012.07.26. 20:27
Hozzászólások: 618
Augusztusban kétszer meg volt pályáztatva, oda-vissza Balcsira, akkor jött ki a 6.7, megpakolva, kílmával. Azóta csak város volt, és most mentem vele először országutast.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bogyesz
HozzászólásElküldve: 2014.09.25. 21:23 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.07. 14:21
Hozzászólások: 2886
Tartózkodási hely: Budapest
apajevics írta:
A XIII.ker Alig utcában nem csak javítják kalibrálják is az órákat :mrgreen:

GPS-t is? :lol:

_________________
– Geree –
Old School Fords Never Die!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bogyesz
HozzászólásElküldve: 2014.10.24. 08:13 
Offline

Csatlakozott: 2012.07.26. 20:27
Hozzászólások: 618
Nem vagyok boldog Fiesta ügyben. A hűvös idő beköszöntével egyre inkább áttekerem pirosba a fűtést. Pára, fázom, stb. Ilyenkor elkezd leesni a műszer szerint a hőfok. Elképzelhető, hogy a termosztát kezdi feladni a harcot. Ha csökkenő fűtési teljesítményt tapasztalok, nincs mese, cserélni kell.
Ami viszont meg jobban idegesít...

Áll a víz a sofőr lábtérben. De nem ám csak picit. Tocsog... Egyszerűen nem tudok olyan autót kifogni, amibe ne jönne be valahol az a )+!%/)%/+ víz.
Hosszas keresgélés és saját magamat a műszerfal alá behajtogatás után végül is kiderült, hogy a tűzfal felől tört be az áldás. A motortéri biztitábla felől jön egy köteg be, egy gumiharangon keresztül. Nah az a gumiharang repedt ki valahogy. A szakszerű javítás úgy történne, hogy komplett köteg ki, harang le, új harang fel, szakszerűen lebandázsol, visszafűz, örül. Orbitális szopásnak tűnik, lévén azt sem tudom egyenlőre, hogy honnan kellene kifejtenem a kábeleket. Csak a beltéri biztitáblából, vagy mindenhonnan?

Éppen ezért azt találtam ki, hogy egy méretarányos féltengely gumiharangot próbálok majd beapplikálni, de annak az a feltétele, hogy azt kettévágjam (aztán persze valahogy összeragasszam, ha már a helyén van). Jelenleg egy preparált kefíres pohár próbálja ellátni a vízelvezetési feladatokat.

Azon kívül elkezdett nyenyerézni a szervópumpám is. Hidegen elég hülye hangja van, amikor alászedem, aztán elhallgat. Szóval ez egy kicsit sok egyszerre.

És fáj a fogam is... :evil:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bogyesz
HozzászólásElküldve: 2014.10.24. 08:36 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.07. 14:21
Hozzászólások: 2886
Tartózkodási hely: Budapest
bogyesz írta:
Nem vagyok boldog Fiesta ügyben. A hűvös idő beköszöntével egyre inkább áttekerem pirosba a fűtést. Pára, fázom, stb. Ilyenkor elkezd leesni a műszer szerint a hőfok. Elképzelhető, hogy a termosztát kezdi feladni a harcot. Ha csökkenő fűtési teljesítményt tapasztalok, nincs mese, cserélni kell.
Ami viszont meg jobban idegesít...

Áll a víz a sofőr lábtérben. De nem ám csak picit. Tocsog... Egyszerűen nem tudok olyan autót kifogni, amibe ne jönne be valahol az a )+!%/)%/+ víz.
Hosszas keresgélés és saját magamat a műszerfal alá behajtogatás után végül is kiderült, hogy a tűzfal felől tört be az áldás. A motortéri biztitábla felől jön egy köteg be, egy gumiharangon keresztül. Nah az a gumiharang repedt ki valahogy. A szakszerű javítás úgy történne, hogy komplett köteg ki, harang le, új harang fel, szakszerűen lebandázsol, visszafűz, örül. Orbitális szopásnak tűnik, lévén azt sem tudom egyenlőre, hogy honnan kellene kifejtenem a kábeleket. Csak a beltéri biztitáblából, vagy mindenhonnan?

Éppen ezért azt találtam ki, hogy egy méretarányos féltengely gumiharangot próbálok majd beapplikálni, de annak az a feltétele, hogy azt kettévágjam (aztán persze valahogy összeragasszam, ha már a helyén van). Jelenleg egy preparált kefíres pohár próbálja ellátni a vízelvezetési feladatokat.

Azon kívül elkezdett nyenyerézni a szervópumpám is. Hidegen elég hülye hangja van, amikor alászedem, aztán elhallgat. Szóval ez egy kicsit sok egyszerre.

És fáj a fogam is... :evil:

Átvezető gumiharangot, ha rendesen megtisztítod és körültekintően,
precízen meg tudod csinálni, akkor a epedés mentén minőségi pillanat-
ragasztóval szépen össze lehet ragasztani.

A vízhőfok, ha országúti haladást követően megállsz és gyorsan meg-
fogod a kiskör valamelyik csövét, és az kellemes fogású, akkor termosztát
csere. Akkor jó, ha a vízcsövet megfogva szinte azonnal el is kell engedned,
annyira forró a kéznek.

Fog témában nem tudok segíteni. :roll:

_________________
– Geree –
Old School Fords Never Die!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bogyesz
HozzászólásElküldve: 2014.10.24. 10:11 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.21. 20:38
Hozzászólások: 902
Tartózkodási hely: B-A-Z
bogyesz írta:
Orbitális szopásnak tűnik, lévén azt sem tudom egyenlőre, hogy honnan kellene kifejtenem a kábeleket. Csak a beltéri biztitáblából, vagy mindenhonnan?


Karburátor tisztító spray-vel kifújod emberesen, óvatosan kiszárítod (pl.: hajszárítóval), majd kis átmérőjű nyomócsővel nyomsz bele 10-10cm3 FBS-t mindkét oldalról. 12 óra múlva azt is elfelejtetted, hogy mi az a víz. Nem szép, de 100%-os megoldás -nem restaurált autókhoz oda, ahol amúgy sem látszik.
(Persze, ha már korrodált az átvezetés, sérült a kábelköteg, stb. problémák is vannak, a téma nem ilyen egyszerű.)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bogyesz
HozzászólásElküldve: 2014.11.01. 21:40 
Offline

Csatlakozott: 2012.07.26. 20:27
Hozzászólások: 618
Majd képelek, bár így is adós vagyok már pár pixellel. Szerintem ez is tipikusan az az eset, amikor - ha egy mód van rá - 20 köbcentiért nem vennék meg egy egész flakont. Azóta kidobtam a kefíres poharat, és megoldottam máshogy. Most az a cél, hogy kiszáradjon a drága, de hát ilyen ramaty időben nem sok esély van rá.

Szervó: eléggé égett szaga van a folyadéknak, és már menet közben sem akar elhallgatni a nyenyere. Első körben folyadékcserével próbálkozom, ha az sem megoldás, bontott pumpa a következő. Az újnak horror ára van.

Reggeli indításkor cicereg a hosszbordás is (vagy vmelyik görgő), ezeken a területeken még nem cseréltem semmit, mert nem nagyon volt indokolt. Nademost.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bogyesz
HozzászólásElküldve: 2015.01.08. 10:54 
Offline

Csatlakozott: 2012.07.26. 20:27
Hozzászólások: 618
Nah. Továbbra sem vagyok boldog. Sőt. A beázást nem sikerült elhárítani. A kis repedésre kentem kencét, de jobban megnézve kiderült, hogy a gumiharang(ok) teljes kerületén csillog a víz. Tehát valahogy alá jut a víz. Nah azzal mi a szöszt kezdjek? Mindkét oldalról elég necc hozzáférni. A beltérből azért, mert csak egy kézzel lehet kapirgálni, a motortér felől pedig azért, mert a biztitáblát nem lehet kellő mértékben arrébb húzni, hogy elférjek. Az egyik harang pedig félig alatta van. Csak azért nem csípném el a köteget, hogy majd leforrasszam.

Cseréltem szervó olajat és hosszbordást. A kormánymű továbbra is nyekereg. Most vagy a nyomtávrúd gömbje nyekereg a fészkiben, vagy tényleg a hidraulikus rendszerben van valami fake.
A szíj levételét követően pedig kiderült, hogy a szervópumpa oylat lóg tengely irányban, hogy besz@rsz, illetve offos a vezető és feszítő görgöm.
Felgyújtom.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bogyesz
HozzászólásElküldve: 2015.01.09. 08:25 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.07. 14:21
Hozzászólások: 2886
Tartózkodási hely: Budapest
És még mindig egy relatív egyszerű autód van, örülj neki. ;)

_________________
– Geree –
Old School Fords Never Die!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bogyesz
HozzászólásElküldve: 2015.01.09. 08:38 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.04. 21:08
Hozzászólások: 580
Ne bénázz. Henryék így dolgoznak hajszárító fürdőszobai sziloplaszt és kész. Ezer helyen nyekereghet kösd le az irányítókarokat ha ennyire zavar és forgasd át ,lehet toronycsapágy, alsó gömbfejés az irányító karban lévő is. Az axiál csak lógni szokott bár itt lehet hogy szilent van belül ,ott meg a zsírmérgezés játszik. A tengelyirányú lógás kit érdekel sugár irányba ne lógjon. A tapasztalat szerint 300000km-t tuti elmegy egy szivattyú olajat meg sohasem cseréltem bennük. Ez nem villany szervó mindenféle színes zsinórral meg panellal ,hogy behányjon. Mechanikus alkatrészeket szakemberek fejlesztenek nem Legolandiak, itt baj nem lehet ,mégha az emblémát figyelembe vesszük akkor sem :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bogyesz
HozzászólásElküldve: 2015.01.09. 08:52 
Offline

Csatlakozott: 2012.07.26. 20:27
Hozzászólások: 618
Ha nagy mém készítő lennék, most azt a képet tenném ki, amin egy katta nyugodtan beközli, hogy:
Mindenki nyugodjon le a pi***ba. Már fent van a hahun. :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 235 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 24  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség