Geree.hu - A motorok világa

(Majdnem) minden, amit a motorokról tudni szerettél volna...
www.geree.hu
 GyIK •  Keresés •  Regisztráció •  Belépés 
Pontos idő: 2019.11.21. 16:50

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 235 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 20, 21, 22, 23, 24
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Bogyesz
HozzászólásElküldve: 2016.06.07. 22:35 
Offline

Csatlakozott: 2012.07.26. 20:27
Hozzászólások: 617
Események voltak megint. Rózsika kuplungja már megvételkor is elég ramaty állapotban volt. Értsd: betonkemény volt a pedál. De legutóbb egy pár hete, amikor szerelő kolléga arrébb állt vele, mondta, hogy ez tényleg nagyon fos.
Hát ma kicseréltük. Erre:


Tipikus "keresd a hibát" fotó. Aisin készlet. Ne kérdezzétek, hová lett a másik két rúgó. :lol:
Valszeg ez a cég is ott spórol, ahol tud.
A gyári cuccokat váltotta nem mellesleg (órában 223000, amúgy ki tudja...), a régi tárcsában még 4 rúgó volt. Igaz, abból az egyik valamiért megmihálylott, mert elforgott a helyén. Illetve a tárcsa közepe is lógott. Ilyet még nem tapasztaltam. Gyorsításkor volt is némi vibráció bizonyos tartományban. Ez megszűnt.

Megvolt az első olajcseréje is nálam. Illetve kapott egy új kartergáz szűrőt is, mert a régiben állt a majonézes trutyi. Illetve a szűrőbe a légszűrőháztól menő cső alsó 5 centije is tele volt áldással...


Csatolmányok:
13415524_1015360181845542_2446494798890665086_o.jpg
13415524_1015360181845542_2446494798890665086_o.jpg [ 51.68 KiB | Megtekintve 1542 alkalommal. ]
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bogyesz
HozzászólásElküldve: 2016.07.23. 09:13 
Offline

Csatlakozott: 2012.07.26. 20:27
Hozzászólások: 617
Rózsika megörvendeztetett egy fórpojntfájvos fogyasztási adattal. Cserébe kapott egy bele valósi váltógombot. Amivel vettem, az morzsálódott és a rükit is tévesen ábrázolta. Most stimmol az is.
A táv pedig 10 literrel 220 km. Ez eddig a best. :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bogyesz
HozzászólásElküldve: 2017.01.04. 19:28 
Offline

Csatlakozott: 2012.07.26. 20:27
Hozzászólások: 617
bogyesz írta:
Vezérlés csere megvolt, de utána is tapasztaltam némi folyást, így kapott egy hűtő tömítő trutymót. Nem vagyok magamra büszke, de nem volt KEDVEM megbontani a friss vezérlést. Most úgy tűnik jó.



Bejöttek a hidegek... Megint folydogál a nyomorultja... Hajlamos leszek szétborítani alkalom adtán...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bogyesz
HozzászólásElküldve: 2017.05.09. 00:23 
Offline

Csatlakozott: 2012.07.26. 20:27
Hozzászólások: 617
Bejött a meleg... Nem fogyik a víz. Ez hülye. Oké, eleve az is hülye dolog, hogy egy ilyen jelzőt aggatok egy autómobilra. De pááászzztmeeekkk ilyen csak a mesében van. Augusztusban műszakizik, addigra megpróbáljuk megszakérteni azt a vízpumpát. Egyre több helyről hallom nem mellesleg, hogy az utóbbi időben elég sok panasz van a Dolz pumpákra. Meglássuk.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bogyesz
HozzászólásElküldve: 2017.11.19. 22:39 
Offline

Csatlakozott: 2012.07.26. 20:27
Hozzászólások: 617
Nos... Május óta történt egy s más. A vízfolyás egy hátsó nagyobb vízcsőtől eredeztethető, mely vízcső köti össze a blokk váltó felőli oldalán lévő termosztát házat a blokk vezérlés felőli oldalán lévő vízpumpával. Keresztbe. A szívósor alatt. Teljesen szerelhető helyen van. :lol:
Olyan 40-50-es átmérő, a végén egy külső O-gyűrűvel. Az fáradhatott el.

A nyár folyamán, zsebpénz gyanánt befogtam sofőrszolgálatra... Eddig is ette az olajat, de a fokozottabb igénybevétel hatására a helyzet súlyosbodni látszott... Éppen ezért hirtelen felindulásból csináltam egy "kisgenerált" vagy "paraszt generált", amitől Geree haja nyilván az égnek fog állni, de ismerek jó fodrászt. Sem időből, sem pénzből nem bővelkedtem, ugyanis csak 2-3 hónapot volt Pesten az autó, amúgy anyám alatt szolgál Keszthelyen.

Röviden:
- a motor a helyén maradt, tehát a főtengely és csapágyazása nem került megbontásra, következésképp gépműhely nem látta a motort
- dugókat nem cseréltem, de alapméretes gyűrűket és hajtókar csapágyakat igen
- kapott új tömítést, ahova lehetett
- szelepeket nem cseréltem, becsiszolást megcsináltuk a gyáriakkal, és szimeringet is kapott mind a 8
- kézi hónolóval kapott egy minimális kezelést a blokk
- új vezérlés, új vízpumpa (az előző szettben alig volt tizenezer km, de tudtam én, hogy ez lesz? :D )
- új gyertyák (kb. 3000 km lehetett az előző garnitúrában)

A kezdeti tapasztalatok alapján nem csináltunk nagyobb kárt, a korábbi 1000 km / fél-egy liter olajfogyi konkrétan konvergálni látszik a nullához. A meleg alapjárat annyira nem tetszik. Elosztó fedél és rotor még cserélődhet, nem nagy tétel. Fogyi 5.5 körül alakul...

Majd képelek...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 235 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 20, 21, 22, 23, 24

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség