apajevics írta:
Álljunk meg egy szóra , most nézem ez Golf 2 16 akkor viszont 130 Le és nem 110 és 1800 ccm. Itt valami más gebasz van. Mekkora venturi volt a DHLA- ban mikor próbáltad? De szerintem tévúton vagyunk ennek menni kell! Ha venturi probléma akkor az átmenetnél lassul be de 4000-től mint egy vadászgép húznia kell még szét nem hullik. Ha végig gyenge volt akkor egész más baj lesz és szerelték KE-vel is. 14 Angol pénz darabja 25-36-ig van meg posta venturi ,de nem ez a baj
36-os venturival egy 40-es karbi versenyautósan magas fordulaton képes
csak dolgozni. Szerintem ne reménykedj a 4000-től megindul képben.
Ráadásul látatlanul, a fúvókázás alapján a véleményem szerint szegény
is a keverék hozzá.
Ettől még persze lehet gyújtás, motormechanika és több más is. Látatlanul
nem lehet és nem is akarok diagnózist felállítani. Csak a tünetek alapján
mondom el a megérzésemet.