Geree.hu - A motorok világa

(Majdnem) minden, amit a motorokról tudni szerettél volna...
www.geree.hu
 GyIK •  Keresés •  Regisztráció •  Belépés 
Pontos idő: 2020.08.06. 01:59

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 47 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Capri motor építés - Krad
HozzászólásElküldve: 2011.09.04. 20:49 
Offline

Csatlakozott: 2010.03.08. 11:23
Hozzászólások: 98
Geree írta:
Süni írta:
Olajteknő cikkhez:
Ez van, amikor valaki a 4x4 kozé olajpumpáját a 2wd teknője alá akarja tenni. 8-)

A többi átalakítás meg említésre sem méltó... :lol:


Tudtommal már az alapkoncepcióban difi volt, azaz a HF 4wd és a teknő 2wd. No meg semmi infónk nem volt arról, hogy mi miben tér el a két változatnál.
De szerencsére ez a teknőátalakítás nem volt akkora probléma ;)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Capri motor építés - Krad
HozzászólásElküldve: 2011.09.04. 20:55 
Offline

Csatlakozott: 2009.06.28. 09:46
Hozzászólások: 211
Tartózkodási hely: Vál
krad írta:
Tudtommal már az alapkoncepcióban difi volt, azaz a HF 4wd és a teknő 2wd. No meg semmi infónk nem volt arról, hogy mi miben tér el a két változatnál.
De szerencsére ez a teknőátalakítás nem volt akkora probléma ;)
Sosem volt az 4wd fej.... :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Capri motor építés - Krad
HozzászólásElküldve: 2011.09.07. 03:24 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.07. 14:21
Hozzászólások: 2886
Tartózkodási hely: Budapest
Hengerfej-összerakás a dokumentálás mai lépése...

http://www.geree.hu/2011/09/hengerfej-osszerakas/

_________________
– Geree –
Old School Fords Never Die!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Capri motor építés - Krad
HozzászólásElküldve: 2011.11.30. 18:52 
Offline

Csatlakozott: 2009.06.28. 09:46
Hozzászólások: 211
Tartózkodási hely: Vál
Kis segédlet:

http://www.classicfordmag.co.uk/files/2 ... basics.pdf


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Capri motor építés - Krad
HozzászólásElküldve: 2011.11.30. 20:52 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.07. 14:21
Hozzászólások: 2886
Tartózkodási hely: Budapest
Süni írta:

Tényleg csak kis, de aki egy kicsit ért hozzá, az azért megtalálja a sorok között a hasznos infókat... :D

Köszi! :D

_________________
– Geree –
Old School Fords Never Die!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Capri motor építés - Krad
HozzászólásElküldve: 2011.12.01. 11:54 
Offline

Csatlakozott: 2010.03.08. 11:23
Hozzászólások: 98
Geree írta:
Süni írta:

Tényleg csak kis, de aki egy kicsit ért hozzá, az azért megtalálja a sorok között a hasznos infókat... :D

Köszi! :D


Főleg a HF portolást, amivel őrületbe tudom kergetni Geree-t :mrgreen:
Köszi Süni, de szerintem ezt már megszereztem valahonnan. Inkább valami capri pedal box útmutatót keress nekünk ;)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Capri motor építés - Krad
HozzászólásElküldve: 2011.12.01. 15:53 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.07. 14:21
Hozzászólások: 2886
Tartózkodási hely: Budapest
krad írta:
Főleg a HF portolást, amivel őrületbe tudom kergetni Geree-t :mrgreen:
Köszi Süni, de szerintem ezt már megszereztem valahonnan. Inkább valami capri pedal box útmutatót keress nekünk ;)

Itt is írják, hogy a portolás nem minden esetben hozza meg azt az eredményt,
amiért csinálják. Ha nagy a csatorna, akkor lelassul az áramlás a szelep
közelében, s akkor szerintem romolhat a magasfordulati hengertöltöttségi fok.

És mivel nem terveztük extrém fordulatokig elforgatni a motort, valamint nem
is magasfordulaton fogja a motor leélni az életét, így úgy vélem, sokkal közelebb
áll a nekünk jóhoz a gyári méret és alak, mint amit egy egyedileg mókolt HF-
csatornával hozni, de inkább a különbözőséggel rontani lehet.

Továbbra is vallom, hogy utcai motornál nem a portolás az, amivel a legtöbbet
lehet hozni. Sőt....

_________________
– Geree –
Old School Fords Never Die!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Capri motor építés - Krad
HozzászólásElküldve: 2011.12.01. 23:27 
Offline

Csatlakozott: 2010.03.08. 11:23
Hozzászólások: 98
Süni írta:

Én is belebotlottam:
http://www.classicfordmag.co.uk/2011/11 ... yb-engine/
Meg így brummog az autó:
http://www.youtube.com/watch?v=gC4AubIJ ... re=related


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Capri motor építés - Krad
HozzászólásElküldve: 2011.12.03. 09:07 
Offline

Csatlakozott: 2009.06.28. 09:46
Hozzászólások: 211
Tartózkodási hely: Vál
;)

http://www.youtube.com/watch?v=7vPid1Z8DYA


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Capri motor építés - Krad
HozzászólásElküldve: 2011.12.04. 11:41 
Offline

Csatlakozott: 2011.12.04. 09:32
Hozzászólások: 22
Tartózkodási hely: Veszprém
Geree írta:
Továbbra is vallom, hogy utcai motornál nem a portolás az, amivel a legtöbbet
lehet hozni. Sőt....

Ezek szerint a hengerfejhez kisebb módosítás esetén felesleges hozzányúlni? Az alany x20xev Opel. (2L, 16V, ecotec)

_________________
x20xe(r)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 47 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség