Geree.hu - A motorok világa

(Majdnem) minden, amit a motorokról tudni szerettél volna...
www.geree.hu
 GyIK •  Keresés •  Regisztráció •  Belépés 
Pontos idő: 2019.08.20. 10:36

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 52 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Geree - Fiesta XR2
HozzászólásElküldve: 2010.01.19. 12:27 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.06. 16:00
Hozzászólások: 66
Hozzászólások a Fiesta XR2 - Geree projekt bejegyzései kapcsán.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fiesta XR2 - Geree
HozzászólásElküldve: 2011.02.23. 15:12 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.07. 14:21
Hozzászólások: 2880
Tartózkodási hely: Budapest
Újabb blog-bejegyzéssel bővült a honlap: az XR2-esem motorjának
az épülésében a hengerfej körüli munkák első részét mutatom be.

A Projektek rovaton belül itt olvashatjátok: Hengerfej - 1. rész

_________________
– Geree –
Old School Fords Never Die!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fiesta XR2 - Geree
HozzászólásElküldve: 2011.03.07. 09:44 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.07. 14:21
Hozzászólások: 2880
Tartózkodási hely: Budapest
A hengerfej-módosítások első része után itt a második rész, egy sokkal izgalmasabb műszaki csemege!

_________________
– Geree –
Old School Fords Never Die!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fiesta XR2 - Geree
HozzászólásElküldve: 2011.04.22. 10:18 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.07. 14:21
Hozzászólások: 2880
Tartózkodási hely: Budapest
Növeljük a motorba jutó levegő mennyiségét: Weber DCNF ikerkarburátorok...

Új cikk a motorom épülésének az intake oldalt érintő fázisából: Üzemanyag-ellátó rendszer

_________________
– Geree –
Old School Fords Never Die!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fiesta XR2 - Geree
HozzászólásElküldve: 2011.04.22. 11:39 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.06. 16:00
Hozzászólások: 66
Geree írta:
Növeljük a motorba jutó levegő mennyiségét: Weber DCNF ikerkarburátorok...

Új cikk a motorom épülésének az intake oldalt érintő fázisából: Üzemanyag-ellátó rendszer


Hmmm.... szimpatikus konfiguráció :mrgreen:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fiesta XR2 - Geree
HozzászólásElküldve: 2011.04.22. 17:47 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.07. 14:21
Hozzászólások: 2880
Tartózkodási hely: Budapest
Schmidi írta:
Geree írta:
Növeljük a motorba jutó levegő mennyiségét: Weber DCNF ikerkarburátorok...

Új cikk a motorom épülésének az intake oldalt érintő fázisából: Üzemanyag-ellátó rendszer

Hmmm.... szimpatikus konfiguráció :mrgreen:

Még az sem elképzelhetetlen, hogy ha már úgy is át kell álljak injektorra,
akkor a polcon porosodás általi elhasználódás elkerülése végett, amíg
kitalálom, hogy mi is legyen vele, a Te új motorodon fog dohogni... ;)

_________________
– Geree –
Old School Fords Never Die!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fiesta XR2 - Geree
HozzászólásElküldve: 2011.04.23. 11:16 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.06. 16:00
Hozzászólások: 66
Geree írta:
Schmidi írta:
Geree írta:
Növeljük a motorba jutó levegő mennyiségét: Weber DCNF ikerkarburátorok...

Új cikk a motorom épülésének az intake oldalt érintő fázisából: Üzemanyag-ellátó rendszer

Hmmm.... szimpatikus konfiguráció :mrgreen:

Még az sem elképzelhetetlen, hogy ha már úgy is át kell álljak injektorra,
akkor a polcon porosodás általi elhasználódás elkerülése végett, amíg
kitalálom, hogy mi is legyen vele, a Te új motorodon fog dohogni... ;)


Azt azért te is sejted, hogy ha ez egyszer bekerül az én motorterembe, onnantól többet nem kerül vissza hozzád a polcra, ugye? :-)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fiesta XR2 - Geree
HozzászólásElküldve: 2011.07.30. 17:17 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.07. 14:21
Hozzászólások: 2880
Tartózkodási hely: Budapest
Két új cikk az autóm átalakulásnak dokumentálásában.

Az elsőben a nagysűrítés közvetett következménye-képpen létrejött dugótörésről olvashattok.
http://www.geree.hu/2011/07/dugotores/

A másodikban pedig a megoldást és egy új koncepció születését: hogyan lesz egy 11.5-ös sűrítésű benzinmotorból egy 14-es sűrítésű etanol-motor.
http://www.geree.hu/2011/07/19-re-lapot-huztam/

_________________
– Geree –
Old School Fords Never Die!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fiesta XR2 - Geree
HozzászólásElküldve: 2011.08.05. 19:23 
Offline

Csatlakozott: 2011.05.22. 09:14
Hozzászólások: 5
Szia Geree!
Talán még emlékszel, még régebben írtam a fórumba az e85-ös opel motorról.
Ha nem bánod itt egy oldal róla. http://www.e85astra.freewb.hu
Ezzel a motorral már 3500km-t mentem szerencsére hiba nélkül.
Egyébként ennek a motornak is 14:1-hez a sűrítése-pontosabban 14.2.
A motor egyébként erősebb mint az 1.4-es benzines igaz ez már 1.6-os.
Nekem az előgyújtáson nem kellett állítani.
Izgatottan várom a további beszámolót és sok sikert a munkához. ;)

Megj.: javítottam a linket. Geree


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fiesta XR2 - Geree
HozzászólásElküldve: 2011.08.06. 07:41 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.07. 14:21
Hozzászólások: 2880
Tartózkodási hely: Budapest
grünypower írta:
Szia Geree!
Talán még emlékszel, még régebben írtam a fórumba az e85-ös opel motorról.
Ha nem bánod itt egy oldal róla. e85astra.freewb.hu
Ezzel a motorral már 3500km-t mentem szerencsére hiba nélkül.
Egyébként ennek a motornak is 14:1-hez a sűrítése-pontosabban 14.2.
A motor egyébként erősebb mint az 1.4-es benzines igaz ez már 1.6-os.
Nekem az előgyújtáson nem kellett állítani.
Izgatottan várom a további beszámolót és sok sikert a munkához. ;)

Szia!
Persze, hogy emlékszem, s továbbra is örülök, ha mások is járnak hasonló
utakon, így legalább kölcsönösen meg tudjuk osztani a tapasztalatokat!

A Te konverzióddal kapcsolatban pedig: tudom, hogy a házi átalakítás
sok egyéb megoldandó problémát is vet fel, de ezt leszámítva úgy vélem,
hogy E85-tel és nagy sűrítéssel még azonos lökettréfogatból is bőven
nagyobb teljesítményt lehet kihozni, mint benzinnel. Igaz, ennek minden-
képpen szükséges részének gondolom az előgyújtás korrekt E85-re való
igazítását. Ha simán benzines karakterisztikával jár az ember, akkor ott
még több foknyi kiaknázatlan potenciál marad.

Amúgy köszönöm a jókívánságot, rövidesen folytatom a tapasztalatokkal!

S ha az azóta szerzett E85-tapasztalataidat épp meg akarnád osztani
velünk, akkor az E85 topikban örömmel várjuk! ;)

_________________
– Geree –
Old School Fords Never Die!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 52 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség