Escort RS Turbo

2011. június 12.

A következő, induló (fél)projekt egy elég ritkának számító autó motorjának az épülése lesz. Karel féltve őrzött autója egy meglehetősen ritka típus, egy S2-es Escort RS Turbo, melyen Karel az autó megvásárlása óta igyekszik az évek alatt előjött, illetve  a korábban szakszerűtlenül javított hibákat orvosolni.

Escort S2 RST

Escort S2 RST

A rendbetétel most ért el arra a pontra, hogy az autó motorja kerüljön górcső alá. Ez önmagában persze csak egy sima felújítás lenne, de mivel az autó gyári KE-Jetronik-os üzemanyag-ellátó rendszere meglehetősen érdekes, változó tüneteket produkál, Karel úgy döntött, hogy lecserélni a K-Jet-et és ehelyett egy EFI rendszer fogja kielégíteni a gyárilag 132, elöl dübörgő ló éhségét.

S mivel a rendbetétel egy kisebbfajta átalakítással is jár, de túl sok egyedi dolog azért nem kerül bele, így lett a felújításból félprojekt. Az átalakítás a motor oldaláról egyébként leginkább a hengerfejet érinti, a blokk vonatkozásában nincs releváns különbség az EFI és a K-Jet-es üzemanyag-ellátó rendszerrel szerelt autók között.

Így akkor neki is kezdünk az átalakításnak, szemezgessetek kedvetekre!

– Geree –

Tetszik? Véleményeznéd? Netán kérdeznél?
Itt megteheted!

Geree 2011.06 - Escort RS Turbo - Karel , ,

Hozzászólások lezárva