Bejárat > 2011.02 - Capri YB Cosworth - Krad > Wössner dugók, képekben és számokban

Wössner dugók, képekben és számokban

2011. március 30.

Ma kora délelőtt telefonált párom, hogy a futár meghozta a dugattyúkat. Mondanom sem kell, rég ment már ilyen lassan az idő, mint ma… :D

De amikor végre hazaértem, azonnal ízekre szedtem a doboz tartalmát és alapos vizsgálatnak vetettem alá, mit is tud ez a dugattyú.

Wössner dugók

Wössner dugók

Nos, a dugót már kézbe fogva is meggyőző a színvonal: CNC-zet felületek, kifogástalan öntés, igényesen kidogozott részletek, ahol látszik, hogy tényleg tudják, mi miért van ott és úgy, ahogy.

Gyűrűk

Gyűrűk

A gyűrűk a súrlódás csökkentése végett olyan vékonyak lettek, amik nem csak idézik a versenysport hangulatát, hanem egyenesen egy versenycsapat istállójában érzem magam. A kompressziógyűrű 1mm-es, én eddig 1,2mm-esnél vékonyabbal nem találkoztam. Az olajlehúzó gyűrű 1,2mm-es, ez 1,5mm, de inkább 2mm vastag szokott lenni. És nem utolsó sorban az olajáteresztő gyűrű is 2db 0,5mm-es vastagságú gyűrűből áll. Egyébként érdemes még megnézni a gyűrűk palástfelületén a kopásálló bevonatolást is!

Tovább haladva a kezembe került a csapszeg is, amit majdnem feldobtam, olyan könnyű volt. A méret és a gyári csapszeg súlya alapján nehezebbre számítottam. Le is mértem, 91g, míg a gyári 150g felett van.

Csapszeg

Csapszeg

S mit mondok ezekkel a dugattyúkkal kapcsolatban? Azt, hogy verem a fejem a falba, én anno miért nem ilyeneket vettem…

- Geree -

Tetszik? Véleményeznéd? Netán kérdeznél?
Itt megteheted!

Geree 2011.02 - Capri YB Cosworth - Krad , ,

Hozzászólások lezárva