Bejárat > 2010.02 - Escort XR3 - Schmidi > Légszűrőből olajszűrő…

Légszűrőből olajszűrő…

2010. február 21.

Az év vége tartogatott még egy kis meglepetést. Iván a következő képpel örvendeztetett meg:

A légszűrő olajban

A légszűrő olajban

A légszűrőházban áll az olaj, a kartergáz-cső befogása után lelövi az olajbeöntő sapkáját, majd nyílvesszőként távozik a nívópálca is. A baj tehát nagy.

Eközben kaRdoSmuki úgy döntött, nem éleszti fel az RS1600i-t, amit nemrég vásárolt. Megegyezés született a dologból, így az RSi-ből a motor-váltó, a segédkeretes futőmű (erről még egy későbbi hozzászólásban lesz szó), és az első kiegészítő műanyaga elem (a “hótolólap”) tulajdonjoga rám szállt.

Mivel az autó 5 évet állt, ezért úgy döntöttünk, megvizsgáljuk milyen állapotban is van a motor, már amennyire kiszerelés nélkül ez lehetséges. Az előző tulaj elmondása szerint a leállítása előtt nem sokkal lett felújítva, de hát az a biztos amit látunk. Egy garnitúra hengerfejcsavart, és tömítést megért a dolog.

Csapatszellem

Csapatszellem

1-2

1-2

3-4

3-4

A motor jó állapotú, ennek kapcsán tehát megnyugodtunk, találtunk viszont valami érdekeset. A leömlő gyári, de az utána következő Y elemet már pótolták, itthoni neves kipufogós cég munkája:

"Ideális légáramlás"

"Ideális légáramlás"

A fenti képet nem ragoznám tovább, a látvány magáért beszél, ezen kívül Geree a helyszínen lecsapott rá, kiszerelés után az övé lesz. Van egy olyan tippem, hogy láthatunk róla egy részletes bejegyzést majd itt az oldalon.

A motort kivesszük amint jön a jóidő, átkerül az enyémbe, a mostanit pedig szétszedjünk, és megnézzük mi is történt odabent…

A projekthez tartozó téma a fórumban: Escort XR3 - Schmidi

Schmidi 2010.02 - Escort XR3 - Schmidi , , ,

Hozzászólások lezárva